mércores, 29 de abril de 2020

RETO 17

Reto 17: 29 de Abril de 2020

PROBA MENTE EN FORMA: "COORDINACIÓN"

A seguinte proba consiste nun pequeno xogo de coordinación cos nosos dedos das mans. Consiste en facelo o máis rápido posible. A continuación vos deixamos un vídeo explicativo.






¡ ÁNIMO !




PROBA CORPO EN FORMA: "ESCRIBO O MEU NOME"

A seguinte proba consiste en escribir o meu nome e apelido no aire. ¿De qué maneira? Estando de pé, tratarei de escribir cunha perna (manténdome en equilibrio coa outra) o meu nome no aire. Primeiro o meu nome cunha perna e despois o meu primer apelido coa outra perna.

¿Fácil? Pois inténtamolo facer igual pero cos ollos pechados.

A continuación vos deixamos un vídeo cun exemplo.






¡ESPERAMOS OS VOSOS VÍDEOS E FOTOS!
Lembrade que precisamos puntos para superar o coronavirus e, para iso, necesitamos a vosa axuda. 

Importante:
1 foto= 1 punto
1 vídeo= 10 puntos


Se estás interesado/a en que se publique a resposta do teu reto, debes cubrir a

autorización de imaxe na seguinte ligazón:


Ningún comentario:

Publicar un comentario

RESPOSTA RETO 3

¡Bos días! Esperamos que os retos que os estamos propoñendo os sirvan para estar entretidos durante un anaco de tempo.  Moitas gracias a...