venres, 17 de abril de 2020

RETO 12

Reto 12: 17 de Abril de 2020

PROBA MENTE EN FORMA: "¡O MELLOR DA CUARENTENA!"

A proba de hoxe tratarase de pensar nas actividades que estamos aproveitando para facer na cuarentena. Para iso, debedes enviarnos un video no que digades que é o mellor da vosa cuarentena e para que a estades aproveitando. Por exemplo: 

Eu estou aproveitando a Cuarentena para estar coa miña familia!
Eu estou aproveitando para facer moitos debuxos! 
Eu estou aproveitando para ver a miña serie favorita! 

Deste xeito, con todas as vosas mellores partes da cuarentena realizaremos un gran vídeo xuntando todos os vosos mensaxes para que todo o mundo poda ver a parte positiva da cuarentena.               

Anímadevos! E recordade: 

1 foto= 1 punto
                     1vídeo= 10 puntos                     





PROBA CORPO EN FORMA: "A MACARENA"

Déxovos un vídeo explicando o reto: 








¡ESPERAMOS OS VOSOS VÍDEOS E FOTOS!
Lembrade que precisamos puntos para superar o coronavirus e, para iso, necesitamos a vosa axuda. 

Importante:
1 foto= 1 punto
1vídeo= 10 puntos


Se estás interesado/a en que se publique a resposta do teu reto, debes cubrir a

autorización de imaxe na seguinte ligazón:


Ningún comentario:

Publicar un comentario

RESPOSTA RETO 3

¡Bos días! Esperamos que os retos que os estamos propoñendo os sirvan para estar entretidos durante un anaco de tempo.  Moitas gracias a...